Opistojen toimisto on suljettu talvilomaviikolla 10 (3.-9.3.2025). Kansalaisopiston opintoryhmät eivät kokoonnu tuona aikana, lukuun ottamatta niitä ryhmiä, jotka ovat sopineet asiasta erikseen. Palvelemme jälleen 10.3. alkaen ma-to 10-16, pe suljettu. Hyvää talvilomaa!